1. |
Nazwa stanowiska pracy |
Sekretarz Szkoły |
|
2. |
Komórka organizacyjna |
Zespół Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach |
|
3. |
Kategoria zaszeregowania na stanowisko pracy – na podstawie ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW z dnia 15.05.2018 w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2018, poz.936 z późniejszymi zmianami). |
XII |
|
4. |
Wymagania niezbędne: |
-wykształcenie co najmniej średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych, - bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych, - 5 letni staż pracy
|
|
5. |
Wymagania dodatkowe: |
- odpowiedzialność, zaangażowanie i dyspozycyjność, - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, - odporność na stres,
|
|
6. |
Wiedza specjalistyczna: |
- znajomość elementów prawa oświatowego |
|
7. |
Umiejętności i zdolności: |
|
|
8. |
Czynności podstawowe na stanowisku pracy: |
-prowadzenie całokształtu spraw uczniowskich i szkolnych -prowadzenie zasobów kancelaryjnych -przyjmowanie i rozdział nadchodzącej korespondencji -obsługa interesantów -prowadzenie sprawozdawczości i dokumentacji przebiegu nauczania -prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej |
Kryteria stosowane do wyłonienia kandydatów:
- rozmowa kwalifikacyjna
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy znajduje się w Tarnowskich Górach przy ul. Karola Miarki 17. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Życiorys (CV) należy przesłać na maila szkoły Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Tarnowskie Góry, 13 lipca 2020r.
Wicedyrektor
Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich
Alina Wicik