Technik hotelarstwa z innowacją steward, stewardessa
Dyplom technika i matura – zdobądź kompleksowe wykształcenie i otwórz sobie drzwi do kariery!
Zajęcia praktyczne – 1 dzień w tygodniu (klasa II)
Praktyki miesięczne oraz fakultatywne staże zawodowe w hotelach w Polsce i za granicą
Spotkania z pracownikami biur lotniczych oraz zajęcia z wizażystami
Język obcy zawodowy – obsługa pasażerów
Zajęcia na lotnisku Katowice-Pyrzowice i konsultacje z pracownikami obsługi lotniska
Gdzie znajdziesz zatrudnienie?
Absolwent tego kierunku może podjąć pracę:
W hotelach – w recepcji, gastronomii oraz części noclegowej
W obiektach noclegowych – motelach, pensjonatach, schroniskach, kempingach
W ruchomej bazie noclegowej – na promach, w żegludze, kolei i lotnictwie
W uzdrowiskach i obiektach wypoczynkowych
W administracji samorządowej – zajmując się usługami hotelarskimi
W portach lotniczych – obsługa pasażerów i terminali
Czego się nauczysz?
Sprzedaży i promocji usług hotelarskich
Rezerwowania i organizacji pobytu gości
Obsługi recepcji i przygotowania jednostek mieszkalnych
Przygotowywania i podawania śniadań
Realizacji zamówień na usługi hotelarskie
Organizacji usług dodatkowych
Obsługi terminali lotniczych i ruchu pasażerskiego
Rozwijaj swoje umiejętności w nowoczesnym środowisku i zyskaj praktyczne doświadczenie już w trakcie nauki!
Przedmioty ogólne
język polski, język angielski, język niemiecki lub język francuski, historia, wos, wiedza o kulturze, matematyka, chemia, biologia, podstawy przedsiębiorczości, geografia, informatyka, wychowanie fizyczne, edukacja dla bezpieczeństwa, fizyka, historia i społeczeństwo oraz przedmioty w zakresie rozszerzonym: j. angielski, biologia
Przedmioty zawodowe
Teoretyczne: podstawy hotelarstwa, organizacja pracy służby pięter, usługi dodatkowe w hotelarstwie, marketing w hotelarstwie, ekonomia i prawo
w hotelarstwie, bezpieczeństwo i higiena pracy w hotelarstwie, rezerwacja usług hotelarskich, obsługa gościa w recepcji, usługi żywieniowe w hotelarstwie, j. zawodowy
Praktyczne: organizacja i techniki pracy w hotelu, organizacja i techniki pracy w recepcji,obsługa konsumenta, obsługa informatyczna w hotelu, praktyka zawodowa