A A A

Trzeci tydzień naszych zagranicznych staży również dostarczył nam wielu nowych doświadczeń. Dalej kontynuowaliśmy pracę w firmie TourPoint, ale zostaliśmy zaangażowani do nowych zadań.

Szczegółowo zapoznano nas z tym, jak działa marketing oraz jak promować się na rynku, aby zdobyć klientów i osiągnąć sukces. Oprócz prac graficznych, które wykonywaliśmy w Canvie (takich jak plakaty, wizytówki i posty), zajmowaliśmy się również rozdawaniem ulotek na ulicach Walencji, robieniem zdjęć na stronę TourPoint oraz udzielaniem się na forach podróżniczych w celu zwiększenia zasięgów.
Mieliśmy także okazję obsługiwania klientów zagranicznych w języku angielskim oraz hiszpańskim. Naszym obowiązkiem było przedstawienie zainteresowanym oferty firmy, podpisanie z nimi umowy wynajmu rowerów czy hulajnóg oraz przygotowanie techniczne sprzętu. Później wprowadzaliśmy wszystkie dane do systemu, a pod koniec dnia sprawdzaliśmy, czy wszystko się zgadza.
Zgodnie możemy powiedzieć, że nie zmarnowaliśmy naszego czasu w Hiszpanii - były to udane i owocne staże, z których wynieśliśmy masę nowych umiejętności!

Ta strona używa plików Cookies. Dowiedz się więcej o celu ich używania i możliwości zmiany ustawień Cookies w przeglądarce.

Klauzula informacyjna RODO. Dowiedz się więcej