1. |
Nazwa stanowiska pracy |
Referent ds. kadrowo - administracyjnych |
|
2. |
Komórka organizacyjna |
Zespół Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich |
|
3. |
Kategoria zaszeregowania na stanowisko pracy – na podstawie ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW z dnia 15.05.2018. w sprawie wynagradzania pracowników samorządowych (Dz. U. 2018, poz.936 z późniejszymi zmianami). |
V |
|
4. |
Wymagania niezbędne: |
-wykształcenie co najmniej średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiającym wykonywanie zadań na w/w stanowisku, - obywatelstwo polskie, - pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych, - bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych,
|
|
5. |
Wymagania dodatkowe: |
- odpowiedzialność, zaangażowanie i dyspozycyjność, - umiejętność pracy w zespole, komunikatywność, - odporność na stres,
|
|
6. |
Wiedza specjalistyczna: |
-znajomość problematyki kadrowej z elementami prawa oświatowego |
|
7. |
Umiejętności i zdolności: |
|
|
8. |
Czynności podstawowe na stanowisku pracy: |
-prowadzenie spraw kadrowych wszystkich pracowników szkoły, -prowadzenie teczek akt osobowych zatrudnionych pracowników -sporządzanie pism dotyczących szeroko pojętych spraw pracowniczych -sporządzanie statystyk dotyczących spraw osobowych dla jednostek nadrzędnych - sporządzanie okresowych sprawozdań do GUS -prowadzenie Systemu Informacji Oświatowej -pomoc w obsłudze kawiarenki szkolnej |
Kryteria stosowane do wyłonienia kandydatów:
- rozmowa kwalifikacyjna
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy znajduje się w Tarnowskich Górach przy ul. Karola Miarki 17. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny, życiorys (CV) podpisane własnoręcznie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych, i że nie był karany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz, że toczy się/ nie toczy się wobec kandydata postępowanie karne,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie wykonywać zajęć pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywać w ramach obowiązkach służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy,
- oświadczenie z klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO) oraz ustawą o pracownikach samorządowych z dnia 21 listopada 2008 r. (Dz. U. 2008 Nr 223 poz. 1458 z późniejszymi zmianami).
„wyrażam zgodę na publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach, informacji, o której mowa w art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. 2008 Nr 223 poz. 1458 z późniejszymi zmianami).
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Kompletne oferty wraz z dokumentami należy składać osobiście w sekretariacie Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach przy ul. Karola Miarki 17 lub przesłać pocztą do dnia 24 lipca 2020 roku. do godz. 14:00 na wymieniony adres. Na kopercie dopisać: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – Referent ds. kadrowo - administracyjnych”
Dokumenty, które wpłyną do Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania pocztą za datę doręczenia uważa się datę doręczenia przesyłki do siedziby Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach.
Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej do dnia 28 lipca 2020 roku. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacyjnym zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres sześciu miesięcy.
Informacja o wyniku i o zakończeniu naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce Biuletyn Informacji Publicznej Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach menu przedmiotowe „praca w ZSGH„ pod adresem www.zsghtg.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku szkoły. Dokumenty pozostałych osób będą odebrane osobiście przez zainteresowanych.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to 17 sierpnia 2020 roku. Warunkiem zatrudnienia kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji będzie przedstawienie informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania lekarskiego dopuszczającego do pracy.
Tarnowskie Góry, 10 lipca 2020r.
Wicedyrektor
Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich
Alina Wicik