• Chcielibyśmy zaprosić absolwentów oraz wszystkich przyjaciół szkoły do czynnego udziału w uroczystościach i imprezach towarzyszących z okazji  obchodów 70 - lecia Zespołu Szkół Gastronomiczno-Hotelarskich w Tarnowskich Górach.które odbędą się 23 października 2015 r. Więcej informacji pod nr tel. 32 285 38 61 lub na stronie zsghtg.pl w zakładce 70 - lecie

• Cechy człowieka, pożądane w pracy hotelarza pięknie ilustrują słowa Janusza Korczaka: ,,Być człowiekiem znaczy posiadać kryształową moralność, nieograniczoną tolerancyjność, do pasji posuniętą pracowitość, dążyć do ciągłego uzupełniania swego wykształcenia, pomagać innym’’. W hotelarstwie dominuje relacja człowiek - człowiek i najważniejszym podmiotem jest Gość.  Hotelarstwo jest wyjątkową branżą z pięknymi tradycjami, w której staramy się tworzyć dla Gości ,,dom poza domem’’, poznajemy nowych ludzi, ciągle coś się dzieje. Zapraszamy na kierunek TECHNIK HOTELARSTWA

więcej...

• Lubisz podróże, często planujesz wakacje, chciałbyś w przyszłości prowadzić własne biuro podróży - kształć się u nas wybierając kierunek TECHNIK OBSŁUGI TURYSTYCZNEJ

• Interesujesz się gastronomią, Wybierz jeden z kierunków: TECHNIK ŻYWIENIA I USŁUG GASTRONOMICZNYCH, KELNER

• Interesujesz się produkcją żywności doskonal się wybierając jeden z kierunków: KUCHARZ, PIEKARZ, CUKIERNIK, WĘDLINIARZ,

więcej...

IV staż projektu LdV - Tienen i wycieczka rowerowa

PDF Drukuj Email
Ocena użytkowników: / 3
SłabyŚwietny
Wpisany przez mws    poniedziałek, 28 marca 2011 20:47

Wycieczkę do Tienen i rowerową po Leuven uważamy za udane!

Pogoda była piękna, słoneczko przygrzewało, więc w sam raz na jazdę rowerem. Wpierw jednak czekała nas dziesięciominutowa podróż pociągiem do Tienen, gdzie mieliśmy zostać oprowadzeni po tamtejszym rynku i Muzeum Cukru, a także poznać uroki tego belgijskiego miasteczka. Wyruszyliśmy więc rankiem do Tienen, gdzie czekał już na nas przewodnik. Naszym celem jako pierwsze stały się… toalety ;) później już wyżej wymieniony rynek, ruiny dawnego kościoła i Muzeum Cukru, gdzie zjedliśmy też lunch i zaopatrzyliśmy się w... zapasy czekolady.

Potem wróciliśmy pociągiem do Leuven, gdzie czekały na nas piękne dwuślady, z łatwo działającymi przerzutkami i wygodnymi siodełkami ;) Wraz z przewodnikiem rozpoczęliśmy naszą wyprawę rowerową. Jako pierwsze odwiedziliśmy dawną fabrykę Philipsa, a także kąpielisko – niestety, nikt nie był na to przygotowany i nikt nie wziął ze sobą z Polski strojów kąpielowych. Następnie przejechaliśmy do parku obok Almy Central Kitchen, gdzie spokojnie pojeździliśmy na rowerkach, podziwiając piękno przyrody wokół zakładu. Ostatnim celem naszej wycieczki rowerowej był ratusz i rynek w Leuven. Odwiedziny ratusza wywarły pozytywne emocje, szczególnie kiedy zaczęliśmy wykorzystywać sprzęt na salach obrad do własnego użytku ;) (nieeee, nic nie popsuliśmy). Na rynku natomiast dowiedzieliśmy się nieco z historii powstania leuveńskiej biblioteki, która widnieje na każdej widokówce z Leuven. ;)

Powróciliśmy później do miejsca, z którego wystartowaliśmy, z żalem oddaliśmy nasze cudowne rumaki i powróciliśmy do City Flats, by spokojnie naładować baterie na kolejny ciężki tydzień pracy.