Dyrektor Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich
w Tarnowskich Górach, ul. Karola Miarki 17
ogłasza nabór na wolne stanowisko urzędnicze
REFERENT DS. ADMINISTRACYJNO – GOSPODARCZYCH
Do głównych obowiązków na w/w stanowisku będzie należało:
- prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych,
- wystawianie faktur VAT, dekretacja i opisywanie faktur,
- bieżące prowadzenie sprawozdawczości dla jednostki oświatowej,
- sporządzanie rocznych sprawozdań do GUS,
- sporządzanie m.in. list dotyczących wypłaty ekwiwalentu odzieżowego,
- prowadzenie rejestru sprzedaży i rejestru zakupów, bieżące opisywanie faktur od kontrahentów,
- prowadzenie spraw z zakresu umów dotyczących usług prowadzonych na rzecz jednostki
i zapotrzebowanie w podstawowe media,
- prowadzenie spraw z zakresu okresowych przeglądów oraz wpisów do książki obiektu budowlanego,
- przeprowadzanie inwentaryzacji majątku szkoły,
- kompleksowa obsługa komputera, w tym co najmniej programów: Microsoft Word i Excel,
- obsługa urządzeń biurowych,
Wymagania niezbędne:
- wykształcenie co najmniej średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na w/w stanowisku,
- obywatelstwo polskie,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z praw publicznych,
- bardzo dobra umiejętność obsługi komputera oraz programów biurowych,
- znajomość m. in. rozporządzeń Ministra Finansów w sprawie sprawozdawczości budżetowej, jednostek samorządu terytorialnego, jednostek budżetowych, ustawy
o samorządzie powiatowym, ustawy o pracownikach samorządowych
Wymagania dodatkowe:
- wysoka kultura osobista,
- odpowiedzialność, zaangażowanie i dyspozycyjność,
- umiejętność pracy w zespole, komunikatywność,
- umiejętność redagowania pism urzędniczych,
- odporność na stres,
- znajomość programu VULCAN,
- znajomość zagadnień z zakresu: gospodarowania majątkiem jednostki i inwentaryzacji
Kryteria stosowane do wyłonienia kandydatów:
- rozmowa kwalifikacyjna oraz opcjonalnie test merytoryczny
Informacja o warunkach pracy na stanowisku:
Miejsce pracy znajduje się w Tarnowskich Górach przy ul. Karola Miarki 17. Praca przy komputerze powyżej 4 godzin na dobę.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych był niższy niż 6 %.
Wymagane dokumenty i oświadczenia:
- list motywacyjny, życiorys (CV); podpisane własnoręcznie,
- kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych, korzystania z pełni praw publicznych, i że nie był karany prawomocnym wyrokiem za przestępstwo ścigane
z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego kandydatury nie będzie prowadził działalności gospodarczej oraz wykonywał zajęć tożsamych, pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które będzie wykonywał w ramach obowiązków służbowych, wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość oraz zajęć sprzecznych z obowiązkami wynikającymi z ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2016r. poz.902 ze zm.),
- oświadczenie z klauzulą:
„wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych ( Dz. U. z 2016r. poz. 922 ze zm.)”,
„wyrażam zgodę na publikację w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy informacyjnej Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach, informacji, o której mowa w art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U.
z 2016r.poz. 902 ze zm.)”,
- kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie i posiadane kwalifikacje zawodowe,
- kserokopie świadectw pracy lub zaświadczeń potwierdzających staż pracy
Oświadczenia winny być podpisane własnoręcznie.
Przebieg postępowania w sprawie naboru:
Kompletne oferty wraz z dokumentami należy składać osobiście w zamkniętej kopercie w sekretariacie Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach przy ul. Karola Miarki 17 lub przesłać pocztą do dnia 21 sierpnia 2020r. do godz. 14:00 na wymieniony adres. Na kopercie dopisać: „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze – referenta ds. administracyjno – gospodarczych”.
Aplikacje, które wpłyną do Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. W przypadku przesłania pocztą za datę doręczenia uważa się datę doręczenia przesyłki do siedziby Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich.
Zawarcie umowy z kandydatem na czas nieokreślony może być poprzedzone zawarciem umowy na czas określony. W przypadku kandydata podejmującego po raz pierwszy pracę na stanowisku urzędniczym zostanie zastanie z nim zawarta umowa na czas określony zgodnie
z art. 16 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016r. poz. 902 ze zm.). Kandydaci, nie więcej niż pięciu najlepszych kandydatów, spełniających wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie o terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej do dnia 24.08.2020. Dokumenty aplikacyjne kandydata, który zostanie wyłoniony w procesie rekrutacji, zostaną dołączone do jego akt osobowych. Dokumenty aplikacyjne osób, które w procesie rekrutacyjnym zakwalifikowały się do dalszego etapu i zostały umieszczone w protokole, będą przechowywane przez okres sześciu miesięcy.
Informacja o wyniku i o zakończeniu naboru będzie zamieszczona na stronie internetowej szkoły w zakładce Biuletyn Informacji Publicznej Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich w Tarnowskich Górach menu przedmiotowe „praca w ZSGH” pod adresem www.zsghtg.pl oraz na tablicy ogłoszeń w budynku szkoły. Dokumenty pozostałych osób będą odebrane osobiście przez zainteresowanych.
Przewidywany termin rozpoczęcia pracy to 1 września 2020r. Warunkiem zatrudnienia kandydata wyłonionego w procesie rekrutacji będzie przedstawienie informacji z Krajowego Rejestru Karnego oraz uzyskanie pozytywnego wyniku badania lekarskiego dopuszczającego do pracy.
Tarnowskie Góry, 10 sierpnia 2020r.
Dyrektor
Zespołu Szkół Gastronomiczno – Hotelarskich
Tomasz Respondek